pondělí 14. října 2013

Tak jak to tedy mám s tím networkem?

Jak jsem zmiňoval v minulé příspěvku, zapojil jsem se do network marketingu a slíbil jsem, že blíže popíšu proč a co z toho mám...

Nejdřív ale stručně o tom, co je to network marketing - kdyby sem náhodou zabrouzdal i čtenář, který takové slovní spojení nikdy neslyšel...
Nebudu zde vypisovat sáhodlouhé definice. To si může kdokoliv najít třeba na Wikipedii... Ale popsal bych to jednoduše Je to o tom, že každý ve svém životě něco doporučuje - když jdete do kina, rádi se pak podělíte s přáteli o dojmy z filmu, někdo hned při závěrečných titulcích píše status na Facebook... Případně když se někde dobře najíte a přijede známý z jiného města, vy ho pošlete tam, kde vám chutnalo...

A líbilo by se Vám, kdybyste příště šli na nějaký další film, nebo na večeři a číšník by Vám řekl - Protože jste náš podnik doporučili Pepovi s Maruškou, máte od nás dnes konzumaci pití zdarma?

Bylo by to hezké, že? Takhle to ale nefunguje - tohle doporučení dělá každý, denně a většina z nás úplně zadarmo.



Proto jsem se rozhodl dělat network marketing - Když doporučím něco kvalitního, chci z toho mít také svou část, svou provizi.

Ano, takhle jednoduché to je. I když možností v network marketingových společnostech se kterými spolupracuji je mnoho. Nejen doporučování kvalitního zboží... Ale opravdu budování sítě odběratelů... O tom ale jindy. Slíbil jsem, že napíši své PROČ, proč jsem se do toho pouštěl...

Mé největší proč se asi bude shodovat s většinou lidí... PENÍZE... Peníze jsou až na prvním místě. Miluji peníze a chci jich mít dostatek. Vždy jsem pracoval jako OSVČ a to znamená, že abych něco vydělal, musím u toho být fyzicky přítomen... Musím tomu věnovat svůj čas... V network marketingu je vytvořený systém, který když se správně uchopí a přenese do praxe, tak Vám bude vydělávat peníze, i když budete zrovna na dovolené, když budete spát, nebo se věnovat své rodině.

Tím jsem jednoduše přešel k druhému proč a to je ČAS. Jak jsem popsal výše, network marketing mi může dát více volného času, nejen že si naplánuji kdy pracuji a kdy jsem s rodinou, ale vydělávám i když nepracuji. Je to další věc, kterou získáte, více času.

Dalším a extrémě důležitým bodem je OSOBNÍ MENTOR, kouč... Člověk, který zná systém, rozumí mu a praktikuje ho a povede Vás na celé Vaší cestě společného podnikání. Budou ho zajímat Vaše sny a vize, bude Vám pomáhat překonávat cestu k jejich naplnění. Upozorní Vás na překážky, nenechá Vás opakovat stejné chyby jako dělal on. Zkrátka ho stačí duplikovat a pokud on je úspěšný, vy budete také.

V neposlední řadě to také musí být VÝROBKY, či SLUŽBY v té nejlepší možné kvalitě. Společnost se kterou se rozhodnete spolupracovat by měla mít určitě něco, co Vás zajímá, s čím se osobně seznámíte a budete nadšení... Potom se o tom totiž mluví mnohem jednodušeji.

Neměl bych zapomenout uvést také složku OSOBNÍHO ROZVOJE. Ve většině společností a v těch se kterými spolupracuji já, tak velmi, se dbá na osobní rozvoj jednotlivých partnerů. Může to být formou knih, audio a video nahrávek, seminářů, online školení... Zkrátka člověk se neustále posouvá výš a výš... Další obrovské plus a skvělý důvod, proč to zkusit.

Dokázal bych ještě vyjmenovat spoustu a spoustu svých proč... Ale o tom si můžeme popovídat osobně, nebo při setkání po Skypu, případně Google HangOut :-)

Já svému mentorovi věřím, vím, že za ním jsou skvělé výsledky a vím, že mi pomůže být minimálně tak úspěšný, jako je on. Systém je léty prověřený a funguje. Nebavím se o tom, jestli bude fungovat i mě, ale o tom, zda bude fungovat se mnou, nebo beze mě... A já jsem pro první variantu. Chci aby fungoval se mnou. Jsem rád jeho součástí a jsem rád za vše, co mi přináší :)

Můžete si mě přidat na Facebooku: http://facebook.com/tom.pospichal
Můžete mi napsat email: pospichal.tom@gmail.com
Případně skype: gerchyslany
A nebo využijte formulář vpravo pro zaslání vzkazů a já se Vám ozvu.

Pokud Vás zajímá co a jak dělám, dejme si půl hodinky na "pokec" a vše Vám rád vysvětlím :)

Mějte krásný den!

S úctou,

Tom

Žádné komentáře:

Okomentovat